Posted on 21 Comments

Where In The World Is Lana Angel?

So when we put Hit & Run up for sale last night I got a whole bunch of emails from people saying shit like omg is Lana coming back too? And like I mentioned earlier in my newsletter yeah for a while there Lana was like okay Alexis I’m going to branch out and do some more dark stuff and I totally got that, you know?

But what do they say about bad habits? They always come back. But haha Lana isn’t the bad habit – I am!

No I’m serious babe. Like Lana is like a hard worker and I’m like omg I’m going to drink this bottle of wine and watch the real housewives of orange county and all of a sudden I’ve missed the deadline for my chapters and Lana is like where are they here are mine and I’m like okay I sent it. But then she’s like I don’t see it so I’m like uhmm maybe your email is all fucked up babe have you called google?

Anyways, when I said bad habits are bad, 1) I was joking and 2) I wanted to say that while I was in Europe and wondering what to even do with everything, guess who pops back in? Seriously I was in Paris and all of a sudden someone sits down next to me. And I look over and it’s Lana.

And I’m like whoa baby I must be really drunk already. But that didn’t make any sense because it was only like 10:30 am over there and I mean I’ve been drunk that early before (tailgate parties in college anyone? I mean one time I got so drunk I was doing this kegstand and I forgot I wasn’t wearing panties under this skirt I had on and that was slightly awkward.) Anyways so Lana sits down and I’m like looking at her like whoa what are you doing here. This after I pinched her a couple times to make sure I wasn’t dreaming. I know I know I’m supposed to pinch myself but I mean it was easier to just pinch her.

Anyways, she started to talk and tomorrow I’m gonna talk about that because the convo with Lana deserves its full story. Anyways, ttyl babe. Oh, if you haven’t yet, check out the book Hit & Run that Lana and I wrote that you can get on the book page.

Anyways, talk soon babes. I have like 11,000 emails to start to go answer and then I gotta write this book with Lana.

Hugs and Kisses and Lots of Love,

Alexis

Posted on 55 Comments

Dirty Lil’ Angel

So Dirty Lil Angel is actually going to be the sequel to Winebar which was the sequel to Naughty Lil’ Angel. It’s not up on the store yet but will be soon, probably in the next few days. It’s basically going to pick up from where Winebar left off because babe there was a lot of stuff that happened. Also Dirty Lil’ Angel is going to take place in several countries and going to be amazing.

Also, I’m thinking of writing a menage. It’s probably going to be called Big Licker lol. I have an idea in my head as to what this all is going to be about so we’ll see.

But right now, I’m doing a giveaway from the blog tomorrow. I just need to think of one. I’ll announce it tomorrow. Stay tuned.

Oh, yeah I know you’re waiting to hear about everything I’ve been up to. I’m going to get to it…I promise!

Posted on 56 Comments

Welcome to Naughty Angel Publishing!

[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.13.1″]

Hey Angels!

It happened. All my books got taken down from Amazon.
Kinda hard to be an author when you’re in Kindle Unlimited and they shut you down.
I had no idea at the time, and for the longest time I was like omg what the fuck am I gonna do.
But then I realized I needed to stop feeling sorry for myself. I had readers that were waiting for me. I couldn’t just leave them.
I’m sorry I was away for as long as I was. For a while there I lost my way. I apologize.
But to atone for it, I made a place for my angels to come and find me whenever they want.
And I started writing again.
The world feels better when you’re writing again.
My collection is coming online here bit by bit. But this is where I’m going to be going forward.
Welcome to Naughty Angel Publishing.
Get ready to get sticky!

xoxo

Hugs and kisses and lots of love

Alexis

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]